Politica de Retur
Politica de returnare
In cazul in care doriti returnarea produsului pentru ca nu corespunde cu cel dorit de dumneavoastra, o puteti face in urmatoarele conditii:
- notificarea intentiei de retur se va face prin completarea si transmiterea formularului de retur la adresa comenzi.soare@gmail.com
- returnarea se poate face in maxim 14 de zile de la data primirii produselor achizitionate.
- produsele returnate trebuie sa fie in ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele intacte, fara niciun fel de uzura fizica sau tehnica.
- returnarea produselor se va face prin trimiterea produsului la adresa: Strada Alunului, nr. 12, Bragadiru, Jud Ilfov, cod poștal 077025.
- la primirea produsului returnat se va exercita o analiza amanuntita asupra starii fizice si de functionare, iar in urma analizei se va intocmi un proces verbal de retur.
- produsele returnate vor fi insotite de documentele de achizitie.
- daca toate conditiile sunt indeplinite cumulat, se vor returna sumele achitate de catre client, in termen de 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului, impreuna cu facturile fiscale de stornare si alte documente necesare, dupa cum este cazul.
- sumele vor fi returnate prin intermediul unui virament bancar in contul clientului in urma completarii formularului de retur online. A se nota contul bancar si titularul de cont in formularul "Defecte sau alte Detalii".
- daca produsele returnate si ambalajele originale ale acestora nu sunt in stare buna fizica si de functionare, acestea nu se vor putea returna.
- dupa returnarea produsului puteti opta fie pentru returnarea sumei integrale, returnarea unei sume partiale si inlocuirea cu un produs mai ieftin sau inlocuirea cu un produs mai scump si achitarea sumei ca diferenta.
- costurile returnarii produselor vor fi suportate de catre Client.
- nu se acceptă trimiterea produselor cu specificarea cererii unui ramburs (contravaloarea de returnat). Produsele mai întai vor fi verificate de catre Onimag.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat.
- Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.
- Echipamente ale caror consumabile au fost desigilate.
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate fara motiv intemeiat).